voiko tämä olla totta? Siis Katainen sai toimeksiannon EK:lta, että kotiäidit kapalohommista oikeisiin töihin. Teollisuus heittää väkeä pellolle kymmeniätuhansia, ja Katainen hoitaa fantastisesti uusia työpaikkoja. Jos kotiäidit ottavat aivan oikeasti tosissaan Kataisen esityksen, niin mihin he panisivat penskat. Jos kerralla vaikka 10000 äitiä päättäisi lähteä työelämään tulisi siitä melkoinen sotku. Työnantajat joutuisivat keksimään näille äideille jotain tekemistä, ja tekemisestä pitäisi maksaa myöskin käypää palkkaa. Jos Katainen olisi ajatellut kahdesti saamaansa toimeksiantoa ei hän olisi ottanut koppia, vai oliko tämä Kataisen kuningas ajatus enpä usko?